Podmínky spolupráce
Podmínky spolupráce
- V případě, že se klient z nějakého důvodu nemůže dostavit na objednaný termín, telefonicky, e-mailem, se nejpozději do 8h hodin ráno před časem, na kdy je objednán, omluví. Pokud se z terapie zapomene omluvit, popř. se omluví později, je klientovi terapie, na kterou se nedostavil bez omluvy, resp. omluva nebyla provedena včas, účtována částka podle ceníku služeb.
- Klient je povinen dodržet čas svého objednání. V případě pozdního příchodu na terapii se úhrada za danou terapii nekrátí, je hrazena částkou za konkrétní, předem domluvenou délku terapie. Při pozdním příchodu klienta nemůže být terapie prodloužena s ohledem na následně objednané klienty. Jestliže klient přijde více jak o 15 min. později po domluveném termínu, terapie již nebude poskytnuta. Klient terapii uhradí částkou podle ceníku služeb.
- Objednáním služby (telefonicky, emailem) prohlašuji, že jsem byl s výše uvedenými pravidly seznámen a zcela jsem jim porozuměl. Souhlasím s uvedenými pravidly speciálně-pedagogické péče. Souhlasím se zpracováním a uchováním mnou poskytnutých osobních a citlivých údajů dle ust. §5, odst. 5 a ust. 9 zákona č. 101/2000 Sb. O ochraně osobních údajů, v platném znění zákona, po dobu vymezenou příslušnými předpisy pro archivaci dat. (tzv. GDPR).